Lucyna Koba w Nielsenie
Przechodzi z RTB House.
Lucyna Koba objęła w Nielsenie funkcję client service directora. Przez ostatni rok była senior business directorem w RTB House, agencji technologicznej rozwijającej własne narzędzia zakupu reklam w modelu Real Time Bidding (RTB). Poprzednio Koba związana była z Gemiusem, gdzie od lutego 2019 r. była business development directorem. Do jej obowiązków należał m.in. rozwój badania GemiusPostBuy, umożliwiającego jednoźródłowy pomiar kampanii reklamowych emitowanych w mediach tradycyjnych i online.
Wcześniej Koba była przez 20 lat związana z MullenLowe MediaHub (obecnie MediaHub), dochodząc do stanowiska head of client success. Zaczynała jeszcze w dziale mediowym Lowe GGK Warszawa. Była m.in. media managerem w PanMedia Western, potem zastępcą dyrektora mediów, dyrektorem strategicznym tej agencji, w 2012 r. awansowała na deputy managing directora.
Komentarze
Artykuły powiązane