Rynek pharma nadal na fali

Agencja skutecznego pharmamarketingu NEKK prezentuje trzecią edycję "Podręcznego NEKKbooka Pharmamarketera" - do pobrania za darmo w naszym sklepie.

- Już w poprzednich edycjach „NEKKbooka” zaznaczaliśmy, że na skutek COVID-19 zaufanie pacjentów do farmaceutów zdecydowanie wzrosło - pisze Małgorzata Skorwider, prezes zarządu NEKK, agencji pharmamarketingu należącej do grupy Neuca. - Przy dalece niewystarczającej liczbie lekarzy opieka farmaceutyczna staje się jedną z metod łagodzenia tego "długu zdrowotnego". Branża dysponuje więc ogromnym potencjałem, który przy właściwym podejściu do wydatków na promocję i komunikację może zaowocować trwałymi wzrostami - czytamy we wprowadzeniu.

Ponadto w najnowszym NEKKbooku:

- Anna Gruchała-Woźnicka, Strategy Expert w NEKK, przybliża kluczowe zmiany, które ujawniły trzy ostatnie lata na rynku pharma. Zwraca m.in. uwagę, że na mapie komunikacji z pacjentem pojawiają się nowe, całkowicie niemedyczne punkty styku, głównie usługowe (kosmetolodzy, kosmetyczki, fryzjerzy, barberzy). Podkreśla też, że pacjenci, którzy wybierają suplementację, pielęgnację czy higienę, mają ogromny wybór produktów i marek. Wartości i transparentność stają się dla nich jednym z kluczowych kryteriów wyboru produktu.

- Małgorzata Piotrowicz, Kierownik Działu Programów i Akcji Konkursowych, tłumaczy jak konstruować programy edukacyjne, które będą atrakcyjne zarówno dla producenta jak i uczestnika, a jednocześnie pozwolą medycznym grupom zawodowym pozostać w zgodzie z najwyższymi standardami etycznymi.

- Robert Trawnicki, Senior Account Manager, pokazuje na przykładzie Aptekarski.com jak stworzyć innowacyjny portal dla farmaceutów.

- Aleksander Sztark, New Bussines Manager pisze o pozyskiwaniu klientów i budowaniu partnerskich relacji z nimi.

Zapraszamy do lektury!

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.