Rynek pharma nadal na fali
Agencja skutecznego pharmamarketingu NEKK prezentuje trzecią edycję "Podręcznego NEKKbooka Pharmamarketera" - do pobrania za darmo w naszym sklepie.
Ponadto w najnowszym NEKKbooku:
- Anna Gruchała-Woźnicka, Strategy Expert w NEKK, przybliża kluczowe zmiany, które ujawniły trzy ostatnie lata na rynku pharma. Zwraca m.in. uwagę, że na mapie komunikacji z pacjentem pojawiają się nowe, całkowicie niemedyczne punkty styku, głównie usługowe (kosmetolodzy, kosmetyczki, fryzjerzy, barberzy). Podkreśla też, że pacjenci, którzy wybierają suplementację, pielęgnację czy higienę, mają ogromny wybór produktów i marek. Wartości i transparentność stają się dla nich jednym z kluczowych kryteriów wyboru produktu.
- Małgorzata Piotrowicz, Kierownik Działu Programów i Akcji Konkursowych, tłumaczy jak konstruować programy edukacyjne, które będą atrakcyjne zarówno dla producenta jak i uczestnika, a jednocześnie pozwolą medycznym grupom zawodowym pozostać w zgodzie z najwyższymi standardami etycznymi.
- Robert Trawnicki, Senior Account Manager, pokazuje na przykładzie Aptekarski.com jak stworzyć innowacyjny portal dla farmaceutów.
- Aleksander Sztark, New Bussines Manager pisze o pozyskiwaniu klientów i budowaniu partnerskich relacji z nimi.
Zapraszamy do lektury!