Konsolidacja w grupie Euvic - powstaje Euvic Performance

Spółki Euvic Digital, Euvic Buzz, Euvic Organic Search, Euvic Media, Euvic Effect i Euvic 360 zachowają odrębność operacyjną, ale na rynku funkcjonować będą pod jedną parasolową marką Euvic Performance.

Na zdjęciu od lewej: Krzysztof Małecki, partner zarządzający Euvic Digital, i Maciej Teliszewski, prezes zarządu Clickad SA (Euvic Media, Euvic Effect, Euvic360E-com
Na zdjęciu od lewej: Krzysztof Małecki, partner zarządzający Euvic Digital, i Maciej Teliszewski, prezes zarządu Clickad SA (Euvic Media, Euvic Effect, Euvic360E-com
FFW Communication zmienia szyld na Euvic Digital i razem z Euvic Media (dawniej ClickAd Interactive) i Euvic Effect (dawniej All4affiliate) oraz z Euvic360E-com (dawniej 360E-com) tworzą grupę, działając pod marką Euvic Performance.

Do tej pory w ramach grupy działały wyspecjalizowane agencje: FFW Communication (agencja digital), Re:buzz (agencja świadcząca usługi w zakresie moderacji i ochrony reputacji w sieci), Organic Seach (agencja SEO), ClickAd Interactive (dom mediowy), All4Affiliate (agencja performance) i 360 E-com (spółka technologiczna oferująca usługi omnichannel retargetingu). Obecnie powstały marki operacyjne: Euvic Digital, Euvic Buzz, Euvic Organic Search, Euvic Media, Euvic Effect i Euvic 360, choć poszczególne spółki zachowają odrębność operacyjną, na rynku funkcjonować będą pod jedną parasolową marką Euvic Performance.

- W toku współpracy okazało się, że efektywność jest wspólnym mianownikiem naszych działań. Dlatego też zdecydowaliśmy się, żeby to właśnie ona stała się wyróżnikiem brandingowym naszej grupy – niezależnie od tego czy prowadzimy kampanie w mediach, zarządzamy social media, prowadzimy działania SEO czy opracowujemy strategie komunikacji, podkreślamy, że na koniec zarówno nam, jak i naszym klientom chodzi o efekty – podkreśla Krzysztof Małecki, partner zarządzający Euvic Digital.

Dotychczasowa integracja spółek odbyła się na wielu poziomach – jednolita identyfikacja marki, wspólne biuro, współdzielenie projektów oraz wspólne ich prowadzenie i wymiana kompetencji. Docelowo grupa chce specjalizować się we wsparciu e-commerce. Plany rozwoju zakładają wzrost organiczny i poprzez kolejne akwizycje.

- Pod marką Euvic Performance tworzymy grupę podmiotów, której zadaniem jest bycie One Stop Shop. Klient nawiązując współprace z EP pod jednym dachem może być obsłużony w dowolnym zakresie usług reklamowych, mediowych i komunikacyjnych, ale jednocześnie otrzyma wszelkie wsparcie technologiczne i usługi w oparciu o najnowsze technologie martech i adtech - zapewnia Maciej Teliszewski, prezes zarządu Clickad SA (Euvic Media, Euvic Effect, Euvic360E-com).

Grupa Euvic jest jedną z największych technologicznych grup kapitałowych w Polsce. Obecnie zatrudnia ponad 4 500 specjalistów.

Paweł Piasecki 889 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.