Nosowska promuje konkurs ING dla start-upów i młodych naukowców

Realizacja kampanii: Gong i MediaHub.

W najnowszej kampanii ING Banku Śląskiego piosenkarka Katarzyna Nosowska zachęca młodych naukowców i start-upy do udziału w konkursie na najlepsze rozwiązania dotyczące zielonej energii. Celem programu grantowego banku jest wsparcie projektów z obszaru zrównoważonego rozwoju. Pula nagród to 1 mln zł (400 tys. zł za pierwsze miejsce, 300 tys. zł za drugie i 150 tys. za trzecie oraz nagroda dodatkowa). Projekty można zgłaszać tutaj.

Bank wyjaśnia, że ta inicjatywa to jedno z działań, które mają zachęcić do zmiany nawyków i podejścia biznesowego. Potrzebujemy coraz więcej innowacji i rozwiązań technologicznych na rzecz poprawy środowiska. Bank ma w swojej ofercie szeroki wachlarz produktów kredytowych, wspierających tego typu rozwiązania ekologiczne dla klientów indywidualnych i firm. – W pierwszej edycji konkursu grantowego chcemy zwrócić uwagę naukowców i przedsiębiorców na takie problemy jak zanieczyszczenie powietrza, niska efektywność energetyczna czy niewielkie wciąż wykorzystanie odnawialnych źródeł energii. Najlepsze rozwiązania dotyczące obszaru czystej energii otrzymają wsparcie finansowe od ING w wysokości 1 mln zł. Ta inicjatywa wpisuje się w cele banku związane ze zrównoważonym rozwojem, a więc z promowaniem działań proekologicznych – powiedziała Barbara Pasterczyk, dyrektor banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

Komunikacja konkursu jest prowadzona w telewizji i internecie. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają agencja Gong i dom mediowy MediaHub.

Katarzyna Kacprzak 706 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.