Nosowska promuje konkurs ING dla start-upów i młodych naukowców
Realizacja kampanii: Gong i MediaHub.
Bank wyjaśnia, że ta inicjatywa to jedno z działań, które mają zachęcić do zmiany nawyków i podejścia biznesowego. Potrzebujemy coraz więcej innowacji i rozwiązań technologicznych na rzecz poprawy środowiska. Bank ma w swojej ofercie szeroki wachlarz produktów kredytowych, wspierających tego typu rozwiązania ekologiczne dla klientów indywidualnych i firm. – W pierwszej edycji konkursu grantowego chcemy zwrócić uwagę naukowców i przedsiębiorców na takie problemy jak zanieczyszczenie powietrza, niska efektywność energetyczna czy niewielkie wciąż wykorzystanie odnawialnych źródeł energii. Najlepsze rozwiązania dotyczące obszaru czystej energii otrzymają wsparcie finansowe od ING w wysokości 1 mln zł. Ta inicjatywa wpisuje się w cele banku związane ze zrównoważonym rozwojem, a więc z promowaniem działań proekologicznych – powiedziała Barbara Pasterczyk, dyrektor banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.
Komunikacja konkursu jest prowadzona w telewizji i internecie. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają agencja Gong i dom mediowy MediaHub.

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.