Jan Frycz ambasadorem Lodów Jak Dawniej

Za kreację spotu odpowiada agencja Film Grupa, obsługą digital zajmuje się SMI Agency.

Producent lodów Bracia Koral rozpoczął emisję spotu reklamowego z udziałem nowego ambasadora marki – aktora filmowego i teatralnego Jana Frycza. Reklamuje on linię

Lodów Jak Dawniej, które od lat są promowane przez gwiazdy polskiego kina, sztuki i kultury. Scenariusz spotu i prezentowane w nim sceny nawiązują charakterem do poprzednich reklam jako sentymentalnej podróży bohatera. Ich wspólnym elementem jest ukazanie walorów polskich krajobrazów, natury i przyrody. Scenerią nowego nagrania są podziwiane przez aktora piękne widoki polskiego wybrzeża w okolicach Łeby, a Bałtyk niemal większości Polakom kojarzy się z wakacjami i dzieciństwem.

– W kolejnej naszej historii reklamowej kontynuujemy sentymentalną podróży głównego bohatera,
aby podkreślić, że czas wakacji, odpoczynku, wspomnień, miłości i Lody Jak Dawniej pozostają w naszych wspomnieniach na całe życie i że uwielbiamy do nich powracać, przypominając sobie czas, który pozwala choć na chwilę odetchnąć od trudów życia codziennego – mówi Piotr Gąsiorowski, dyrektor marketingu, PPL Koral.

Za kreację spotu odpowiada współpracująca od lat z firmą Koral Film Grupa, całościową koncepcję kampanii ATL przygotował dział marketingu PPL Koral. Za działania w sferze digital odpowiada SMI Agency. Reklama w TV emitowana będzie w czasie tzw. prime time w formie spotów 30-sekundowych oraz 8-sekundowych billboardów sponsorskich na antenie TVP oraz Polsatu. Zaplanowana została także bardzo intensywna akcja w internecie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.