Eksperci BBC, Kantara, Nielsena, Publicis Groupe, TikToka, TVN 27 kwietnia na Multiscreen Day
Podczas siódmej edycji konferencji organizowanej przez “Media Marketing Polska" będziemy mówić o tym jak skutecznie budować markę na wielu ekranach, ale także o obecnej, kryzysowej sytuacji, która ma wpływ na konsumentów, media i marki.
- Maciej Szamowski, brand strategist, TikTok CE;
- Joanna Kopeć, senior media reaserch executive, Nielsen Media;
- Michał Zajdel, head of media and digital CEE, Kantar;
- Maciej Ziąbrowski, business developments & integrations director, TVN Grupa Discovery;
- Bartosz Sieradzki, investment director, Publicis Groupe Polska.
Partnerami Multiscreen Day 2022 są: TikTok (partner główny), Publicis Groupe (partner merytoryczny) i Poczta Polska. Organizatorzy wydarzenia to "Media Marketing Polska" i "Handel" - pisma wydawane przez VFP Communications.
Tomasz Wygnański
787 Artykuły
W MMP prawie od 20 lat pisze o marketerach i strategiach marketingowych, a także o detalistach, BTL, digitalu i badaniach. Właściciel 8- kilogramowego kota.
Komentarze
Artykuły powiązane