Eksperci BBC, Kantara, Nielsena, Publicis Groupe, TikToka, TVN 27 kwietnia na Multiscreen Day

Podczas siódmej edycji konferencji organizowanej przez “Media Marketing Polska" będziemy mówić o tym jak skutecznie budować markę na wielu ekranach, ale także o obecnej, kryzysowej sytuacji, która ma wpływ na konsumentów, media i marki.

Wśród prelegentów znaleźli się:

  • Maciej Szamowski, brand strategist, TikTok CE;
  • Joanna Kopeć, senior media reaserch executive, Nielsen Media;
  • Michał Zajdel, head of media and digital CEE, Kantar;
  • Maciej Ziąbrowski, business developments & integrations director, TVN Grupa Discovery;
  • Bartosz Sieradzki, investment director, Publicis Groupe Polska. 

Olga Robinson będzie keynote speakerem i gościem specjalnym konferencji Multiscreen Day 2022. Robinson pracuje jako assistant editor w BBC Monitoring, specjalistycznej jednostce BBC News, która monitoruje światowe media. Jest jedną z założycielek zespołu BBC zajmującego się tematyką dezinformacji.

Więcej informacji o wydarzeniu, które odbywa się w formule hybrydowej (stacjonarnie - Hilton Warsaw City, ul. Grzybowska 63, Warszawa i online) na: https://multiscreenday.pl/

Partnerami Multiscreen Day 2022 są: TikTok (partner główny), Publicis Groupe (partner merytoryczny) i Poczta Polska. Organizatorzy wydarzenia to "Media Marketing Polska" i "Handel" - pisma wydawane przez VFP Communications.

Tomasz Wygnański 787 Artykuły

W MMP prawie od 20 lat pisze o marketerach i strategiach marketingowych, a także o detalistach, BTL, digitalu i badaniach. Właściciel 8- kilogramowego kota.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.