Jan Mirosław i Inez Kujda otworzyli agencję Pomysły

Chcemy pracować dla klientów nieusatysfakcjonowanych obecną ofertą rynku, który skoncentrował się na oferowaniu dużej ilości serwisu i małej ilości pomysłów - wyjaśnia Jan Mirosław, były deputy creative director DDB Warszawa, który przez ostatnie lata odpowiadał za kreację dla McDonald's.

Jan Mirosław i Inez Kujda zostali partnerami w agencji Pomysły, która swojej szansy upatruje w powrocie do korzeni. Zdaniem jej twórców rynek reklamowy znów znajduje się w miejscu, w którym jedyną kartą przetargową jest jakość kreacji. Pierwsza realizacja agencji to najnowsza odsłona “She Moves Us” marki Puma – kampania #BezPorównania, w której udział wzięły Manuela Gretkowska i Ofelia.

Pomysły to nazwa i jednocześnie propozycja – wyjaśnia Jan Mirosław. – Chcemy pracować dla klientów, którzy czują się nieusatysfakcjonowani obecną ofertą rynku, który skoncentrował się na oferowaniu dużej ilości serwisu i małej ilości pomysłów. My chcemy jak najmniej akcentować tak zwany proces i jak najszybciej dochodzić do tego, czym tak naprawdę powinny zajmować się agencje: prezentowaniem rozwiązań w formie gotowych do realizacji, nośnych konceptów i egzekucji.

– Ostatnie lata dowiodły, że kreatywność nie potrzebuje wielkich struktur i wszystko polega na kapitale ludzkim. Kreacja reklamowa, czy szerzej – komunikacja – to dziś efekt pracy małych zespołów, złożonych z ludzi, którzy coś potrafią – komentuje Mirosław. Według Kujdy, agencja Pomysły jest w stanie zaproponować produkt, który spełni oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów, a jednocześnie tworzyć go w bardziej kameralnych, sprzyjających warunkach.

Inez Kujda do lutego była senior copywriterką w DDB Warszawa. Wśród jej głośnych prac znajdują się kampanie dla fundacji Rak’n Roll: #CośDoNichMam oraz niedawna z Syrenką warszawską, jak również takie kampanie dla McDonald’s jak #NajbardziejEkipowyKlipEver z Dawidem Kwiatkowskim czy rekordowe na Tiktoku #wszyscyzakladamymaski. Ma na koncie wiele nagród (KTR, Facebook Awards, Effie, Mixx i Innovation).

Jan Mirosław to były deputy creative director DDB Warszawa, który przez ostatnie lata odpowiadał za kreację dla McDonald’s. W tym czasie marka dwa razy z rzędu zdobyła tytuł Klienta Roku na Effie Awards. Kampanie współtworzone przez niego zdobyły w ostatnich latach kilkanaście nagród KTR. Mirosław jest twórcą kampanii „Mata przejmuje Maka” oraz platform komunikacji Drwala i Maestro. Ma również na koncie nagrody Golden Drum i Epica.

Katarzyna Kacprzak 654 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.