Nagrody za ponad 3 miliony złotych w loterii Żywca
Aktywacja marki potrwa do drugiej połowy sierpnia.
Aby wziąć udział w loterii, należy kupić dowolne piwo marki Żywiec (butelka lub puszka) w opakowaniu promocyjnym lub ze specjalnymi kapslami i zawleczkami promocyjnymi i zarejestrować kod spod kapsla lub zawleczki na stronie www.zywiec.com.pl lub w komunikatorze Messenger na Facebooku Żywca.
– W tym roku, po pandemicznej przerwie, w końcu wracamy z najpopularniejszą trasą koncertową w Polsce, czyli Męskim Graniem – mówi Ewa Stefanowicz, BTL Activation Manager. – Dzięki temu w naszej loterii mogły pojawić się bilety na finałowy koncert w Żywcu, które cieszą się wielką popularnością wśród konsumentów. Mamy nadzieję, że będzie to kolejna zachęta do wzięcia udziału w aktywacji marki Żywiec – dodaje Stefanowicz.
Loteria otrzyma duże wsparcie w punktach sprzedaży. Za kreację oraz komunikację digital i w mediach społecznościowych odpowiada agencja Artegence. Kampanie dla Żywca planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Działania PR prowadzi agencja Hope.

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.