Magdalena Łukasiuk odchodzi ze 180heartbeats Jung v. Matt
W agencji pracowała ponad cztery lata jako head of PR.
Jako head of PR Łukasiuk była odpowiedzialna za działania wizerunkowe agencji oraz wsparcie kampanii dla klientów 180. Dzięki niej medialny rozgłos w Polsce i na świecie zyskały takie kampanie, jak: “Niezniszczalna tęcza” dla Ben&Jerry’s, “A co gdyby?” OLX, “Helping Whopper” Burger King czy “Jestem kobietą” Yes. Odpowiadała także za projektowe wsparcie PR dla Google i YouTube, innogy/E.ON, Betclic, Husqvarna, BNP Paribas, Red Bull Mobile, Pizza Hut, Amnesty International. Zanim podjęła pracę w reklamie, przez 10 lat była dziennikarką, a potem pracowała w zespołach komunikacji i marketingu – m.in. ATM Grupie i Grupie PWN.
Niezależnie od pracy w 180heartbeats + Jung v. Matt, rok temu – wspólnie z Dominiką Nawrocką z Grupy Media Direction i Arturem Leśniakiem, marketing managerem Rocketjobs.pl – zainicjowała projekt #PoStronieKobiet. Raport z pierwszego badania równości płci w branży komunikacji marketingowej miał swoją premierę pod koniec kwietnia. – Praca przy #PoStronieKobiet przewartościowała także moje zawodowe priorytety – wyjaśnia Magdalena Łukasiuk. – W najbliższym czasie skupię się na pracy na rzecz równości w branży. Wraz z kolegami i partnerami przygotowujemy między innymi debatę. Natomiast w czerwcu jako ekspertka od PR rozpocznę pracę w nowym miejscu. Mam nadzieję na dalszy rozwój moich kompetencji, ale co ważne mam poczucie, że kultura nowej organizacji jest zgodna z moimi wartościami i celami – podkreśla.
Agencja 180heartbeats + Jung v. Matt jeszcze przed rozstaniem z Łukasiuk rozpoczęła rekrutację do zespołu PR.
Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.