Muzeum Narodowe w Warszawie i AMS promują wystawę “Chagall"

Na citylighty spółki, umieszczone na przystankach komunikacji miejskiej, trafiły plakaty promujące wystawę "Chagall" w Muzeum Narodowym w Warszawie.

Wystawa prac Marca Chagalla w Muzeum Narodowym w Warszawie (30 kwietnia - 24 lipca) to jedno z najważniejszych wydarzeń tego sezonu. Ale z estetyką i wrażliwością artysty zetkniemy się również na ulicach stolicy. To efekt współpracy Muzeum z firmą reklamy zewnętrznej AMS. W tym roku AMS objął partnerstwem trzy narodowe instytucje – Muzeum Narodowe w Krakowie, Muzeum Narodowe w Warszawie oraz muzeum Zamku Królewskiego na Wawelu.

Na citylighty spółki, umieszczone na przystankach komunikacji miejskiej, trafiły plakaty promujące wystawę “Chagall”. Poza tym standardowym już rozwiązaniem AMS zmienił jeden z przystanków, na Krakowskim Przedmieściu, przy Hotelu Bristol, w samodzielne dzieło sztuki. Powierzchnia wiaty w całości została "zagarnięta" przez pracę artysty i motywy charakterystyczne dla jego twórczości.

Katarzyna Kacprzak 652 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.