Marcin Sienkowski z OLX CMO Roku według "Media Marketing Polska"

Tytuł Marketera Roku przypadł firmie Maspex, a Marki Roku - Yope.

Marcin Sienkowski z OLX został CMO Roku według “Media Marketing Polska”. “Doceniamy przede wszystkim odwagę podążania własnymi drogami i przecierania szlaków komunikacji wizerunkowej, które innym mogłyby wydać się zbyt wyboiste” – napisaliśmy w uzasadnieniu. Powiew świeżości to choćby nieszablonowe reklamy z Januszem Chabiorem czy Tomaszem Oświecińskim, aktorem i zawodnikiem MMA - nieoczywiste, wymagające odwagi i udane.

Maspex to nasz Marketer Roku, "sprawny biznesowo i marketingowo". Firmę nagradzamy przede wszystkim za regionalny rozwój, kolejne akwizycje, umiejętność zarządzania bogatym portfelem marek, a także udane przejęcie CEDC i wejście w segment alkoholi. "Można powiedzieć, że Maspeksowi należałby się tytuł marketera dekady, a nawet trzech – w ciągu 30 lat stał się największą prywatną firmą spożywczą w kraju, a teraz także jednym z głównych rozgrywających na rynku alkoholi" - czytamy w raporcie.

Yope to nasza Marka Roku, "światowy love brand z Polski", pierwszy tak młody brand nagradzany w raporcie. Doceniamy autorski pomysł, proekologiczną postawę i międzynarodową ekspansję. "Koncept oddaje filozofię jej założycieli – Karoliny Kuklińskiej--Kosowicz i Pawła Kosowicza, a także świetnie wpisuje się w globalny trend naturalnych kosmetyków i środków czystości. Twórcy marki doskonale wyczuli puls rynku, tworząc brand uniwersalny i ponadczasowy" - napisaliśmy.

Wyróżnienia przypadły markom: Electrolux, Frisco, Grupa CCC, Play i Wedel. Rozczarowaniem Roku określiliśmy niepewną przyszłość rozwoju marki Burger King w Polsce. Raport Marka i Marketer Roku zawiera także podsumowania największych segmentów marketingowych. Dostępny już jest w naszym sklepie: https://sklep.media.com.pl/produkt-1991

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.