Tier Mobility rusza z kampanią edukacyjną dla użytkowników e-hulajnóg

Ogólnoeuropejska kampania będzie prowadzona w Polsce pod hasłem "Poruszaj się jak zwierzę. Jedź Tier".

Z początkiem maja niemiecka firma Tier Mobility świadcząca usługi w obszarze mikromobilności (e-hulajnogi, e-rowery i e-skutery) ruszyła w całej Europie, w tym w Polsce, z nową kampanią edukacyjną “Poruszaj się jak zwierzę. Jedź Tier”. Jej celem jest promowanie proekologicznych nawyków wśród mieszkańców i edukowanie użytkowników na temat tego, jak w odpowiedzialny i bezpieczny sposób poruszać się w przestrzeni miejskiej.

Kampania będzie prowadzona w Polsce w dwóch fazach. Pierwsza odsłona, prowadzona przez cały maj, to lokalna adaptacja globalnej koncepcji “Behave like an animal”, za kreację której odpowiada holenderska agencja 180 Amsterdam. Główny element tej fazy to manifest wideo z udziałem zwierząt, które zabierają głos w ważnej sprawie. Działania outdoorowe, w tym citylighty, pojawią się na terenie Warszawy, Krakowa i Gdańska – trzech największych miast, w których dostępne są usługi Tier. Aby dotrzeć z przekazami do kierowców samochodów, marka wykorzystuje także reklamy na tyłach autobusów. Zaplanowano też dotarcie do odbiorców za pośrednictwem muralu zaprojektowanego we współpracy z polską artystką Justyną Stoszek. Mural przy ul. Płaszowskiej w Krakowie będzie można oglądać końca 2022 r. Poza walorami estetycznymi mural będzie również wspierał miasto w walce ze smogiem – zostanie wykonany z wykorzystaniem farb pochłaniających CO2. Za wykonanie projektu odpowiedzialna jest pierwsza w Polsce agencja muralowa Red Sheels, w której pracują wyłącznie kobiety.

Za zakup mediów odpowiada PHD, a Havas PR Warsaw wspiera Tier Mobility Poland w opracowaniu materiałów komunikacyjnych.

Druga faza kampanii wystartuje 5 czerwca, w Światowy Dzień Środowiska, aby podkreślić zaangażowanie marki w zrównoważony rozwój w przestrzeni miejskiej. W tej odsłonie kampanii Tier opublikuje manifest stworzony wspólnie z polskimi artystami hip-hopowymi. Za kreatywną odsłonę tej części kampanii na polskim rynku odpowiada agencja Cut the Mustard.

Paweł Piasecki 873 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.