BMW zaprasza na "kreatywne jazdy" [wideo]

Za koncept i realizację kampanii promocyjnej odpowiada Change Serviceplan (Group One).

Niemiecka marka motoryzacyjna wystartowała z projektem “BMW Kreatywne Jazdy – Internetowy Festiwal Kreatywności”. Aktywacja dzieli się na dwa obszary: konkurs kreatywny z nagrodami oraz nagrania masterclass.

Konkurs kierowany do branży kreatywnej rozgrywa się w trzech kategoriach: plakat, wideo intro oraz jingle. W każdej z nich do wygrania jest 10 tys. zł i BMW na miesiąc. Przewodniczącymi jury w poszczególnych kategoriach będą współzałożyciel magazynu “Label” Paweł Rafa, reżyser Michał Korzewski z Papaya Films i muzyk Krzysztof Zalewski. Podczas festiwalu premierę będą miały masterclassy, w których artyści - Monika Brodka, Maciej Musiałowski, Jakub Orliński, Krzysztof Zalewski i duet Kulesza/Pik - opowiadają o kreatywności, procesie twórczym i swoich sposobach na poszukiwanie inspiracji.

Kampanię w kanałach online prowadzi Change Serviceplan, przy wsparciu agencji mediowej Mediaplus. Change Serviceplan odpowiada za koncept kreatywny, projekty graficzne, realizację landing page, nadzór kreatywny nad produkcją wideo oraz organizację konkursu. Agencja Mediaplus zajęła się planowaniem i zakupem mediów online, a produkcją wideo - Papaya Films.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.