Piotr Michalak i Daniel Koszuk zakładają Patoagencję

Agencja ma się specjalizować w digital marketingu oraz e-commerce.

Założyciele Patoagencji, Piotr Michalak i Daniel Koszuk, określają profil klienta i pozycjonowanie nowej agencji jako “rebel”. Tak wygląda autoprezentacja Patoagencji na jej stronie internetowej:

 

 

 

Więcej informacji znajdziemy w tym wpisie na agencyjnym blogu pod znaczącym tytułem "Mały, ale wariat".

Piotr Michalak doświadczenie zdobywał m.in w grupie Publicis Groupe, gdzie realizował kampanie SEM/digital m.in. dla takich klientów jak Samsung, Allegro, USP Zdrowie, a następnie jako digital development manager odpowiadał za rozwój produktów i usług agencji Performics. Pracował też po stronie klienta (Unibail-Rodamco-Westfield). Od ponad trzech lat prowadzi własną działalność consultingową.

Daniel Koszuk swoje pierwsze kroki w digitalu stawiał w Booksy, gdzie był odpowiedzialny za B2B performance na czterech rynkach z różnych kontynentów. W późniejszych latach współpracował z takimi start-upami jak HiDone, HiPets czy Labelcall. Od trzech lat konsultuje oraz prowadzi projekty marek skupiające się na generowaniu sprzedaży, leadów, pobrań aplikacji czy rezerwacji w systemach bookingowych.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.