Piotr Michalak i Daniel Koszuk zakładają Patoagencję
Agencja ma się specjalizować w digital marketingu oraz e-commerce.
Założyciele Patoagencji, Piotr Michalak i Daniel Koszuk, określają profil klienta i pozycjonowanie nowej agencji jako “rebel”. Tak wygląda autoprezentacja Patoagencji na jej stronie internetowej:
Więcej informacji znajdziemy w tym wpisie na agencyjnym blogu pod znaczącym tytułem "Mały, ale wariat".
Piotr Michalak doświadczenie zdobywał m.in w grupie Publicis Groupe, gdzie realizował kampanie SEM/digital m.in. dla takich klientów jak Samsung, Allegro, USP Zdrowie, a następnie jako digital development manager odpowiadał za rozwój produktów i usług agencji Performics. Pracował też po stronie klienta (Unibail-Rodamco-Westfield). Od ponad trzech lat prowadzi własną działalność consultingową.
Daniel Koszuk swoje pierwsze kroki w digitalu stawiał w Booksy, gdzie był odpowiedzialny za B2B performance na czterech rynkach z różnych kontynentów. W późniejszych latach współpracował z takimi start-upami jak HiDone, HiPets czy Labelcall. Od trzech lat konsultuje oraz prowadzi projekty marek skupiające się na generowaniu sprzedaży, leadów, pobrań aplikacji czy rezerwacji w systemach bookingowych.