Kampania z efektem 3D na ekranie Clear Channel w Westfield Arkadia

Sadaj Studio przygotowało cztery animacje o różnej długości dostosowane do pory dnia.

Na zlecenie Westfield Arkadia przy współpracy z Sadaj Studio Clear Channel wyemitowało na ekranie LED kampanię z efektem 3D. Centrum handlowe, świętując Dzień Ziemi, postawiło na kreatywne rozwiązania. Sadaj Studio przygotowało cztery animacje o różnej długości dostosowane do pory dnia. Klienci centrum handlowego oraz widownia przechodząca obok ekranu mogli obserwować, jak w “głębi” nośnika rośnie ogród.

To trzecia kampania z efektem 3D na nośnikach Clear Channel. Firma silnie rozwija sieć nośników digital out of home – ma w ofercie ekrany w 23 galeriach premium w 11 aglomeracjach.

Katarzyna Kacprzak 702 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.