Jagoda Prętnicka-Markiewicz brand communication directorem w 180heartbeats + Jung v. Matt

Przez ostatnie dwa lata pracowała na stanowisku head of communications w holdingu Brand New Galaxy.

Jagoda Prętnicka-Markiewicz objęła stanowisko brand communication directora w 180heartbeats + Jung v. Matt. Będzie odpowiedzialna za PR agencji oraz wesprze jej klientów w komunikacji opartej na trendach społecznych i kulturowych. Wzbogaci także ofertę 180heartbeats o usługi analityczne, w tym komunikację na bazie danych.

Prętnicka-Markiewicz przez sześć lat odpowiadała za PR w SentiOne. Ma kilkunastoletnie doświadczenie w agencjach reklamowych i public relations. Planowała i wdrażała strategie komunikacyjne dla marek takich jak Coca-Cola, Microsoft Xbox czy LG. Przez ostatnie dwa lata pracowała na stanowisku head of communications w holdingu technologiczno-marketingowym Brand New Galaxy.

Katarzyna Kacprzak 702 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.