Ania Kuczyńska nawiązuje współpracę z Klarną

Ruszyła kampania promująca produkty z brandem projektantki mody na 10 rynkach europejskich, w tym w Polsce.

Klarna wesprze Anię Kuczyńską (na zdjęciu) w promocji jej produktów w Austrii, Danii, Finlandii, Hiszpanii, Francji, Irlandii, Włoszech, Portugalii, Belgii i w Niemczech. Celem współpracy projektantki mody ze szwedzkim fintechem jest także zwiększenie zasięgu marki Ania Kuczyńska w Polsce. Ubrania i akcesoria sygnowane przez projektantkę dostępne są w sklepie internetowym aniakuczynska.com, a także w sklepie stacjonarnym w Warszawie przy ul. Rozbrat 28/30.

Dzięki współpracy z Klarną w e-sklepie pojawiła się dodatkowa opcja płatności “Zapłać za 30 dni” (bez dodatkowych odsetek i kosztów, jeśli płatność zostanie dokonana terminowo). Produkty Kuczyńskiej będą widoczne w dedykowanych listach zakupowych oraz promowane za pomocą treści contentowych w aplikacji mobilnej Klarny, z której w Europie korzysta ponad 20 milionów konsumentów. Dodatkowo w Polsce w aplikacji powstanie specjalna “półka” Ania Kuczyńska x Klarna.

Wraz z promocją w aplikacji rusza kampania performance’owa w social mediach (Facebook i Instagram) na rynkach polskim, niemieckim i francuskim. W Polsce zaplanowana jest także kampania outdoorowa w największych miastach: Warszawie, Gdańsku, Krakowie, Poznaniu i Łodzi. Kreacją kampanii oraz planowaniem i zakupem mediów zajmuje się sama Klarna, za realizację kampanii OOH odpowiada Mediamap Sp. z o.o.

Paweł Piasecki 889 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.