Monika Jabłońska w Papaya Films, pokieruje Papaya Roster

Z branżą kreacji, komunikacji, reklamy i produkcji związana jest od 25 lat.

Monika Jabłońska, nowa szefowa Papaya Roster, pracę w sektorze zaczynała w agencji Leo Burnett. Jako account manager, director, a następnie szefowa client service tworzyła strategie i kampanie dla marek takich jak: Sony, Coca-Cola, Fiat, Polkomtel, PZU, Orange, a także Polskiej Akcji Humanitarnej i Stowarzyszenia “Integracja”. W roku 2012 zainicjowała własny projekt – agencję Good, która była butikiem strategiczno-kreatywnym. Po czterech latach, w roku 2016, agencja Good z Moniką Jabłońską jako partnerką zarządzającą została włączona w strukturę K2. We współpracy z firmami doradczymi zajmowała się strategią i tworzeniem komunikacji dla podmiotów reprezentujących m.in. sektory ochrony zdrowia, dóbr konsumpcyjnych i luksusowych, a także sferę NGO i pro-bono.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.