Katy Perry w kampanii Pyszne.pl “Czy ktoś powiedział"

To nowa, globalna odsłona kampanii Just Eat Takeaway.com, właściciela Pyszne.pl "Did Somebody Say".

“Czy ktoś powiedział” to kontynuacja i poszerzenie formuły kampanii z udziałem Snoop Dogga “Did Somebody Say”, prowadzonej dotąd w Wielkiej Brytanii, Australii i Kanadzie, gdzie zdobyła szereg wyróżnień. Teraz trafia na wszystkie rynki, na których działa Just Eat Takeaway.com, spółka macierzysta Pyszne.pl. Głównym przekazem globalnej platformy komunikacyjnej jest radość, jaką wszędzie budzi sugestia, by zamówić coś do jedzenia.

Gwiazdą kampanii autorstwa agencji McCann London jest tym razem piosenkarka Katy Perry, także jurorka w “American Idol”, filantropka i ambasadorka dobrej woli UNICEF, która wcześniej była twarzą amerykańskiej marki kosmetyków CoverGirl. Muzykę i tekst utworu (zawierający odniesienia do różnego rodzaju kuchni i dań dostępnych w serwisach należących do JustEat Takeway.com) stworzyli specjalnie na potrzeby kampanii Perry wraz z zespołem. Film reklamowy wyreżyserował Dave Meyers, autor m.in. wideoklipów do światowych hitów piosenkarki takich jak “Swish Swish” i “Firework”. Spot kręcono w Los Angeles we współpracy z domem produkcyjnym Radical Media, a autorką zdjęć jest Vijat Mohindra.

– Katy Perry wnosi do kampanii wyjątkową magię, a jej żartobliwa natura świetnie pasuje do charakteru naszej marki. To idealne partnerstwo, by dalej budować skojarzenie Pyszne.pl z radością płynącą z zamawiania posiłków z dowozem – komentuje Katarzyna Makowska, senior marketing lead w Pyszne.pl.

Nowa kampania obejmuje 60-sekundowy spot dostępny na kanale YouTube, 30-sekundowe i 15-sekundowe spoty emitowane w telewizji, a także działania w kanałach OOH i DOOH, w mediach społecznościowych i w rozgłośniach radiowych. Adaptacja na rynek polski była przygotowana wewnętrznie przez Just Eat Takeaway.com z pomocą agencji Mother Tongue. Media dla Pyszne.pl planuje i kupuje UM.

Paweł Piasecki 887 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.