Nowa kampania telewizyjna leku Venescin Forte

Optima Marketing Group odpowiada za kreację kampanii.

Ruszyła kampania leku OTC Venescin Forte od Herbapolu Wrocław, która obejmie ogólnopolskie, tematyczne stacje telewizyjne oraz internet. Hasło “Moc natury, potęga nauki” podkreśla, że Venescin Forte, preparat stosowany w przewlekłej niewydolności żylnej różnego pochodzenia, to dobre rozwiązanie zarówno dla osób kierujących się przy wyborze leków naturalnym składem, jak i tych, dla których ważna jest weryfikacja skuteczności działania składników w badaniach naukowych. Grupa docelowa kampanii to kobiety 35+.

Za przygotowanie koncepcji komunikacji, kreację oraz nadzór produkcyjny odpowiada agencja reklamowa Optima Marketing Group. Realizacją produkcji spotu zajął się F1LM, a zakupem mediów Media Concept.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.