#jestOH! - ruszyła kampania lodów E.Wedel
Kampanię przygotowały agencje: Przestrzeń, GoldenSubmarine, Zenith i Walk PR.
Oprócz kampanii influencerskiej marka E.Wedel przygotowała także konkurs. Należy opublikować na swoim koncie na Instagramie autorskie zdjęcie z lodem lub lodami E.Wedel OH!, które swoją formą odpowie na kreatywne wyzwanie “Pokaż, że jest #jestOH!”, a następnie użyć do jego oznaczenia wskazanych w regulaminie hashtagów oraz profilu marki na Instagramie. W konkursie można wziąć udział nieograniczoną liczbę razy. Na zwycięzców czekają nagrody, m.in. voucher na personalizowane kurtki od Jackoba Buczyńskiego, sneakersy ze Sneaker Boyz oraz koszulki z motywem lodowym. Konkurs potrwa do 6 czerwca.
Za koncepcję kreatywną kampanii lodów E.Wedel OH!, komunikację digital oraz współpracę z influencerami odpowiada agencja Przestrzeń. Obsługę kanałów social media powierzono GoldenSubmarine, zakup mediów domowi mediowemu Zenith, a działania public relations – agencji Walk PR.