Lisek.app startuje z ofertą reklamową dla firm z branży FMCG

Aplikacja zakupowa nawiązała już szeroką współpracę z Coca-Cola HBC Polska, a także z Unileverem i Faktorią Win.

Lisek.app, aplikacja umożliwiająca zakupy nawet w 10 minut, oferuje markom świadczenia partnerskie dla wybranej kategorii, w tym placement na kafelkach produktowych w aplikacji oraz widoczność na bannerach rozmieszczonych w strategicznych dla procesu zakupowego miejscach. Aktualnie z promocji na kafelkach korzystają marki Faktoria Win, Unilever oraz Coca-Cola HBC Polska. Oprócz działań w aplikacji marki mogą docierać do klientów z wykorzystaniem narzędzi komunikacji bezpośredniej (mobilne powiadomienia push, newslettery, druki dodawane do toreb z zakupami). Lisek wspiera też sprzedaż konkretnych produktów działaniami w social mediach - przykładowo na profilu Liska na Instagramie promowane są lody Magnum (Unilever).

W ramach współpracy z Coca-Cola HBC Polska, obchodzącą w br. 50-lecie na polskim rynku, zespół Liska przygotował specjalne torby “spełniające pragnienia”. Użytkownicy aplikacji dostają je w prezencie przy zakupie produktów z portfolio Coca-Cola HBC Polska o wartości minimum 10 zł. Akcję wspierają bannery w aplikacji, mobilne powiadomienia push i komunikacja w newsletterach. Lisek promuje też produkty Coca-Cola w gazetce promocyjnej i postach wizerunkowych.

Głównymi inwestorami polskiego start-upu Lisek.app są jego założyciele (Marek Kośnik i Michał Krowiński) oraz fundusz Manta Ray, będący własnością Sebastiana Kulczyka. Ekspresowe zakupy za pomocą aplikacji można zrobić w Warszawie i okolicach (Piaseczno, Ząbki, Marki), Krakowie, Poznaniu, Trójmieście, Łodzi, Katowicach, Dąbrowie Górniczej i Wrocławiu. W marcu br. Lisek przekroczył pół miliona pobrań na telefony z systemami Android i iOS.

Paweł Piasecki 895 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.