Lisek.app startuje z ofertą reklamową dla firm z branży FMCG
Aplikacja zakupowa nawiązała już szeroką współpracę z Coca-Cola HBC Polska, a także z Unileverem i Faktorią Win.
Głównymi inwestorami polskiego start-upu Lisek.app są jego założyciele (Marek Kośnik i Michał Krowiński) oraz fundusz Manta Ray, będący własnością Sebastiana Kulczyka. Ekspresowe zakupy za pomocą aplikacji można zrobić w Warszawie i okolicach (Piaseczno, Ząbki, Marki), Krakowie, Poznaniu, Trójmieście, Łodzi, Katowicach, Dąbrowie Górniczej i Wrocławiu. W marcu br. Lisek przekroczył pół miliona pobrań na telefony z systemami Android i iOS.
Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.