InPost sponsorem strategicznym piłkarskiej reprezentacji Polski

To największy w historii kontrakt Polskiego Związku Piłki Nożnej z prywatną krajową firmą.

Firma kurierska i logistyczna InPost, właściciel m.in. sieci paczkomatów, została sponsorem strategicznym piłkarskiej reprezentacji Polski. Choć strony zwyczajowo nie ujawniają wartości umowy, to przedstawiciele Polskiego Związku Piłki Nożnej zdradzają, że jest to największa umowa sponsorska prywatnej polskiej firmy w historii PZPN. Umowę zawarto do 31 lipca 2024 r., z możliwością przedłużenia o kolejne dwa lata.

InPost w ramach umowy uzyskał prawo posługiwania się tytułem “Sponsora Strategicznego Reprezentacji Polski” oraz do wykorzystywania w działalności marketingowej oficjalnego logotypu drużyny narodowej. Umowa gwarantuje również ekspozycję logo firmy na strojach treningowych reprezentacji Polski, nośnikach reklamowych podczas meczów kadry rozgrywanych w naszym kraju. Logo InPost pojawi się także w materiałach marketingowych PZPN oraz na ściankach sponsorskich w czasie konferencji prasowych, na stronie internetowej PZPN i stronie “Łączy nas piłka” oraz biletach i programach meczowych.

– Nawiązanie współpracy z firmą InPost i jej założenia są elementem szerszej zmiany strategii w podejściu do bazy sponsoringowej Polskiego Związku Piłki Nożnej. Poza klasycznymi świadczeniami sponsorskimi otwieramy przed nowym sponsorem strategicznym nasze kanały social media oraz tworzymy plany działań niestandardowych, jak np. lokowanie produktu w materiałach wideo. W tym kierunku chcemy podążać w najbliższych latach. Jako największy związek sportowy w Polsce chcemy wyznaczać standardy marketingu sportowego. Jednocześnie będziemy robić wszystko, aby nasi partnerzy mieli poczucie, że uczestniczymy i pomagamy w budowaniu ich biznesu – mówi Grzegorz Stańczuk, dyrektor marketingu i Sponsoringu PZPN.

– Decyzja o strategicznym sponsoringu polskiej reprezentacji to niezwykłe wydarzenie marketingowe budujące świadomości marki InPost w Polsce i za granicą. InPost jako lider rynku dostaw e-commerce, z ponad 22 tys. paczkomatów i ponad 9,6 mln użytkowników aplikacji, dostarcza dziś miliony przesyłek dziennie, a od czerwca będzie towarzyszył Polakom również w największych piłkarskich emocjach. InPost od 2011 r. jest także jednym z kluczowych sponsorów lekkiej atletyki w ramach InPost Athletic Team. Oparty na autorskim, polskim koncepcie model biznesowy podbija kolejne europejskie kraje – maszyny należące do firmy znajdziemy dziś na największych europejskich rynkach, od Wielkiej Brytanii, przez Francję, Włochy, Hiszpanię, po Portugalię, a sam koncept paczkomatów uznawany jest za najbardziej ekologiczną formułę dostaw e-commerce. Tak rozwinięta marka wymaga ekspozycji na najwyższym, ogólnopolskim i światowym poziomie – partnerstwo z najważniejszą dla Polaków sportową reprezentacją jest naturalne – mówi Izabela Karolczyk-Szafrańska, dyrektor marketingu InPostu.

Maciej Burlikowski 1705 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.