InPost sponsorem strategicznym piłkarskiej reprezentacji Polski
To największy w historii kontrakt Polskiego Związku Piłki Nożnej z prywatną krajową firmą.
InPost w ramach umowy uzyskał prawo posługiwania się tytułem “Sponsora Strategicznego Reprezentacji Polski” oraz do wykorzystywania w działalności marketingowej oficjalnego logotypu drużyny narodowej. Umowa gwarantuje również ekspozycję logo firmy na strojach treningowych reprezentacji Polski, nośnikach reklamowych podczas meczów kadry rozgrywanych w naszym kraju. Logo InPost pojawi się także w materiałach marketingowych PZPN oraz na ściankach sponsorskich w czasie konferencji prasowych, na stronie internetowej PZPN i stronie “Łączy nas piłka” oraz biletach i programach meczowych.
– Nawiązanie współpracy z firmą InPost i jej założenia są elementem szerszej zmiany strategii w podejściu do bazy sponsoringowej Polskiego Związku Piłki Nożnej. Poza klasycznymi świadczeniami sponsorskimi otwieramy przed nowym sponsorem strategicznym nasze kanały social media oraz tworzymy plany działań niestandardowych, jak np. lokowanie produktu w materiałach wideo. W tym kierunku chcemy podążać w najbliższych latach. Jako największy związek sportowy w Polsce chcemy wyznaczać standardy marketingu sportowego. Jednocześnie będziemy robić wszystko, aby nasi partnerzy mieli poczucie, że uczestniczymy i pomagamy w budowaniu ich biznesu – mówi Grzegorz Stańczuk, dyrektor marketingu i Sponsoringu PZPN.
– Decyzja o strategicznym sponsoringu polskiej reprezentacji to niezwykłe wydarzenie marketingowe budujące świadomości marki InPost w Polsce i za granicą. InPost jako lider rynku dostaw e-commerce, z ponad 22 tys. paczkomatów i ponad 9,6 mln użytkowników aplikacji, dostarcza dziś miliony przesyłek dziennie, a od czerwca będzie towarzyszył Polakom również w największych piłkarskich emocjach. InPost od 2011 r. jest także jednym z kluczowych sponsorów lekkiej atletyki w ramach InPost Athletic Team. Oparty na autorskim, polskim koncepcie model biznesowy podbija kolejne europejskie kraje – maszyny należące do firmy znajdziemy dziś na największych europejskich rynkach, od Wielkiej Brytanii, przez Francję, Włochy, Hiszpanię, po Portugalię, a sam koncept paczkomatów uznawany jest za najbardziej ekologiczną formułę dostaw e-commerce. Tak rozwinięta marka wymaga ekspozycji na najwyższym, ogólnopolskim i światowym poziomie – partnerstwo z najważniejszą dla Polaków sportową reprezentacją jest naturalne – mówi Izabela Karolczyk-Szafrańska, dyrektor marketingu InPostu.

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.