Bardzo mocne uderzenie reklamowe Playa

Z okazji połączenia z UPC operator przygotował największą kampanię reklamową od dekady.

P4, operator sieci komórkowej Play, przejął UPC Polska – drugiego w kraju pod względem wielkości operatora sieci kablowej (zasięg 3,7 mln gospodarstw domowych; 1,5 mln abonentów). Dzięki temu może świadczyć kompleksowe usługi telekomunikacyjne i dostarczać internet zarówno komórkowo, jak i stacjonarnie. To krok milowy w historii tej firmy telekomunikacyjnej (było to możliwe dzięki zaangażowaniu finansowemu aktualnego właściciela – francuskiej grupy Iliad).

Ta nowa oferta to m.in. internet stacjonarny do 1 Gb/s oraz pakiet telewizji z 35 kanałami za 79,99 zł miesięcznie lub internet 1 Gb/s oraz 186 kanałów TV z dostępem do Viaplay, Polsat Sport Premium i Eleven Sports za 129,99 zł miesięcznie.

Aby rozpropagować tę ofertę i wskazać na nową jakość, Play przygotował bardzo mocne uderzenie reklamowe – przedstawiciele telekomu wprost mówią, że to ich najsilniejsza kampania reklamowa od ponad dekady. W spotach reklamowych występują m.in.: Magdalena Cielecka, Anna Mucha, Kuba Wojewódzki, Michał Żebrowski oraz Dawid Kwiatkowski. Podkład muzyczny wizerunkowej reklamy to utwór “Be The One” wykonywany przez Dua Lipę. Za koncept kreatywny i ATL odpowiada agencja Grandes Kochonos, za BTL i digital agencja Plej, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom.

Oprócz samej kampanii zaplanowano także zmiany wystroju salonów sprzedaży Play – nowe wizualizacje mają łączyć kolory obu marek: Play i UPC.

Maciej Burlikowski 1681 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.