Święto polskiej branży contact center

Contact Center Day 2022 organizuje 8 czerwca w Warszawie Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.

Contact Center Day 2022 to wydarzenie organizowane przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB, na które składa się:

Konferencja „ Let's talk about CX” , czyli jaki sposób budować przewagę konkurencyjną dzięki poprawie doświadczeń klientów z obsługi cc w kanałach zdalnych. Dyskusje o tym, co aktualnie trzeba, a czego już nie wolno w komunikacji z naszymi klientami w contact center.Zaproszeni eksperci porozmawiają, jak zmienia się rynek i oczekiwania klientów oraz czy dostępne technologie nadążają za tymi wymaganiami. A także, jakich kompetencji potrzebują firmy, aby skutecznie te wymagania spełniać.

Rejestracja bezpłatna na stronie: https://ccday.grwebsite.com/konferencja

Gala rozdania nagród w konkursie polskiej branży contact center w 25 kategoriach. Więcej o konkursie: https://pcca.pl/

Konkurs, organizowany przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB, jest największym projektem branżowym w obszarze zdalnej komunikacji z klientami. 

Sprzedaż wejściówek dostępna pod adresem: aleksandra.skarzynska@smb.pl.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.