Święto polskiej branży contact center
Contact Center Day 2022 organizuje 8 czerwca w Warszawie Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.
Contact Center Day 2022 to wydarzenie organizowane przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB, na które składa się:
Konferencja „ Let's talk about CX” , czyli jaki sposób budować przewagę konkurencyjną dzięki poprawie doświadczeń klientów z obsługi cc w kanałach zdalnych. Dyskusje o tym, co aktualnie trzeba, a czego już nie wolno w komunikacji z naszymi klientami w contact center.Zaproszeni eksperci porozmawiają, jak zmienia się rynek i oczekiwania klientów oraz czy dostępne technologie nadążają za tymi wymaganiami. A także, jakich kompetencji potrzebują firmy, aby skutecznie te wymagania spełniać.
Rejestracja bezpłatna na stronie: https://ccday.grwebsite.com/konferencja
Gala rozdania nagród w konkursie polskiej branży contact center w 25 kategoriach. Więcej o konkursie: https://pcca.pl/
Konkurs, organizowany przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB, jest największym projektem branżowym w obszarze zdalnej komunikacji z klientami.
Sprzedaż wejściówek dostępna pod adresem: aleksandra.skarzynska@smb.pl.