Wojciech Tomaszewski z Answear Dyrektorem E-commerce Roku według e-Izby
Po raz trzeci przyznano nagrody w konkursie Dyrektor e-Commerce Roku organizowanym przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. Z 38 nominowanych kapituła wyłoniła zwycięzców w 10 indywidualnych oraz 3 kategoriach zespołowych.
Tegoroczną zwyciężczynią w kategorii Fashion okazała się Aleksandra Szol, dyrektor e-commerce i marketingu Modivo. Swoimi działaniami doprowadziła do silnego pozycjonowania stosunkowo nowej marki. Jest odpowiedzialna za rozwój i ekspansję Modivo na 13 rynkach Europy Środkowo-Wschodniej.
Laureat w kategorii Omnichannel to Jakub Gierszyński, e-commerce sales director, Sephora, dwa lata temu zdobył statuetkę Grand Prix pierwszej edycji konkursu. W tej edycji kapituła doceniła jego jeszcze krótką, ale efektywną pracę w Sephorze. W 2021 r. rozpoczął budowanie zespołu e-commerce w Sephorze, strukturyzował procesy oraz wprowadzał projekty omnichannel i e-commerce.
Zdaniem kapituły konkursu bezapelacyjnym liderem innowacji w branży e-commerce jest obecnie Rafał Czernik, dyrektor w Allegro i członek zarządu Allegro Pay. Rafał w sposób bardzo prosty i intuicyjny potrafił pokazać wartość i rolę bardzo skomplikowanych innowacji technologicznych, które wdraża w Allegro.
Konkurs Dyrektor e-Commerce Roku jest inicjatywą, która ma też pokazać szersze spektrum ekspertów e-commerce, którzy wprowadzają e-commerce na kolejne etapy rozwoju w mniejszym blasku fleszy. Tegorocznymi odkryciami są Wojciech Radziwon z R-Gol, Arkadiusz Gawryluk z LOT, Łukasz Piech z Lantre, Bartosz Pilch z SIG oraz Sławomir Siergiejczyk z BEE.pl/Glosel.
Pełna lista laureatów na https://dyrektorecommerceroku.pl/

W MMP prawie od 20 lat pisze o marketerach i strategiach marketingowych, a także o detalistach, BTL, digitalu i badaniach. Właściciel 8- kilogramowego kota.