Miesięcznik "Zwierciadło" z najwyższą na rynku sprzedażą styczniową i na drugim miejscu w pierwszym kwartale 2022 r.
W styczniu 2022 roku miesięcznik "Zwierciadło " z wynikiem 124 755 egz., znacząco wyprzedzając sprzedaż konkurencyjnych tytułów, okazał się numerem 1 na rynku magazynów luksusowych.
- Cieszymy się z osiągniętych wyników sprzedaży i zdecydowanego zmniejszenia dystansu do „Twojego Stylu”. Niemal porównywalna sprzedaż "Zwierciadła" i "Twojego Stylu" oraz ogromny dystans do sprzedaży pozostałych tytułów w segmencie pism luksusowych jest dla nas powodem satysfakcji i wyrazem uznania naszych Czytelniczek i Czytelników – dodaje Adam Popielski.
Poza dobrymi wynikami sprzedaży „Zwierciadła” portal zwierciadlo.pl w styczniu 2022 roku uzyskał najwyższą w swojej historii liczbę blisko 5,3 mln odsłon, a fanpage Zwierciadła osiągnął blisko 190 tys. polubień.
- Staramy się wykorzystując nasze silne strony jak najlepiej radzić sobie na konkurencyjnym rynku. Nasz portal oraz funpage są integralną częścią naszego biznesu, a sukcesy w tym obszarze potwierdzają to, że spełniamy oczekiwania odbiorców naszych treści – komentuje Adam Popielski.
Wydawnictwo Zwierciadło skupia pod swoimi skrzydłami miesięcznik „Zwierciadło” i „Sens” , portal oraz wydawnictwo książkowe.
Lipcowe wydanie miesięcznika „Zwierciadło” z Angelina Jolie na okładce już w sprzedaży.