Nowa europejska sieć agencji zaczyna od dużego zamówienia z Unii Europejskiej

Community for Europe EEIG (C4E) to nowa europejska sieć agencji reklamowych, która została powołana w Brukseli. Jednym z 10 założycieli jest agencja Advertiva.

Agencja Advertiva  jest jednym z dziesięciu założycieli Community for Europe EEIG C4E – podmiotu, który powstał w 2020 r. EEIG (European Economic Interest Grouping) to przewidziana przez prawo wspólnotowe forma prowadzenia działalności gospodarczej o charakterze międzynarodowym.

Przedstawicielstwo w Brukseli jest zarządzane przez belgijską agencję Phrenos, pozostałymi członkami są agencje Advertiva (Polska), Expansion (Belgia), Evista (Węgry), Hartinger (Austria), Husare (Niemcy), Kubis (Rumunia), Live Content (Portugalia), Peanuts&Monkeys (Hiszpania) i Visibility (Czechy/Słowacja). Siedziba Community for Europe znajduje się w Brukseli, w biznesowym centrum miasta. Uroczyste otwarcie odbyło się 28 kwietnia 2022 r.

- Współpraca w ramach sieci specjalistów na międzynarodowym poziomie ma ogromną zaletę nie tylko dla naszych klientów. Praca jest zbliżona do tego, co agencje sieciowe robią dla swoich globalnych klientów – z urokiem i mocą agencji zarządzanych przez właścicieli. Pozwala to na zdecydowanie większą elastyczność prowadzonych działań oraz optymalne wykorzystanie talentów – mówi Cezary Hurka, członek zarządu Advertiva Sp. z o.o., a także prezes zarządu Community for Europe.

C4E powstało w celu prowadzenia ogólnoeuropejskiej komunikacji marketingowej dla klientów, których działania reklamowe wymagają koordynacji działań na poziomie międzynarodowym. C4E wygrała przetarg organizowany przez Dyrektoriat Generalny ds. Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich (DG AGRI) Unii Europejskiej dotyczący komunikacji marketingowej na terenie całej Europy. Do zadań C4E w ramach podpisanego kontraktu należy wspieranie komunikacji na rzecz wspólnej polityki rolnej UE od maja 2022 do 2027 roku. Obejmuje to nie tylko opracowanie strategii komunikacji oraz realizację kampanii reklamowej, ale także wsparcie techniczne i logistyczne wszystkich działań sieciowych klienta. Kontrakt przewiduje 9-letnią współpracę, tworząc stabilną podstawę do dalszego rozwoju grupy.

Oferta C4E jest kierowana zarówno do sektora publicznego, jak i prywatnego. Dedykowana jest klientom, którzy oczekują koordynacji działań reklamowych w wybranych krajach Europy, przy jednoczesnym zachowaniu dużej elastyczności poszczególnych agencji oraz wysokiej świadomości różnic kulturowych pomiędzy krajami. Do atutów C4E należą także bliskie relacje partnerskie z niezależnymi agencjami reklamowymi w większości krajów Unii Europejskiej, co istotnie zwiększa możliwości realizacji działań na dowolnym obszarze geograficznym.

Na zdjęciach poniżej siedziba C4E w Brukseli.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.