Disney+ ogłasza ofertę programową i plany związane z polskim rynkiem

Debiut platformy 14 czerwca br. Właściciel Disney+ podał szczegóły dotyczące Polski, w tym ceny abonamentu, jakie będą u nas obowiązywać.

Kakhaber Abashidze, senior vice president, general manager media i country manager The Walt Disney Company CEE, podczas specjalnego e-eventu poprzedzającego debiut platformy Disney+ na rynkach Europy Środkowej i Wschodniej przedstawił szczegóły związane z ofertą programową i biznesem operatora w naszym regionie.

Obecnie Disney+ ma 137,7 mln subskrybentów. Na koniec 2024 r. platforma chce mieć 230-260 mln subskrybentów. Przyczynić ma się do tego m.in. właśnie ekspansja na rynkach europejskich.

Abashidze potwierdził datę startu Disney+ w regionie CEE – 14 czerwca br., równocześnie na 19 nowych rynkach. W chwili debiutu polski widz będzie miał dostęp do ponad 800 filmów, ponad 1000 seriali oraz 150 oryginalnych produkcji przeznaczonych na platformę.

Na ofertę złożą się filmy z wytwórni Disney, Pixar, Marvel, Star Wars, National Geographic i Star. Od 14 czerwca subskrybenci będą mieli dostęp do seriali ze świata “Gwiezdnych wojen”, takich jak „Księga Boby Fetta” czy obu sezonów „The Mandalorian”. Ponadto Disney+ będzie domem dla całej sagi Skywalkerów ze wszystkimi dziewięcioma epizodami “Gwiezdnych wojen” dostępnymi w jednym miejscu. Na fanów superbohaterów czekać będzie też ponad 40 filmów Marvela. Dodatkowo użytkownicy będą mogli spędzić czas przy ponad 300 tytułach ze studia Disneya i Pixara (m.in. „Toy Story”, „Co w duszy gra”, „Luca”, „Nasze magiczne Encanto”). W ofercie będą też filmy dokumentalne National Geographic oraz produkcje 12 innych kanałów tematycznych z portfolio Disneya. Szczególnie mocno wspierane są nowe produkcje serialowe „The Kardashians. New Home. Next Level”, „Pam & Tommy” i „Moon Knight”. Kakhaber Abashidze zapowiedział też, że do 2024 r. powstanie 60 kolejnych lokalnych produkcji.

Właściciel nowej platformy ujawnił też ceny abonamentów na polskim rynku. Abonament miesięczny kosztować będzie 28,99 zł, roczny 289,90 zł, a cena rocznego promocyjnego to 229,90 zł.

Piotr Machul 346 Artykuły

Zajmuje się tematyką mediową, głównie telewizyjną i radiową. Przeżył kilkuletni romans z copywritingiem. Zdecydowanie woli dziennikarstwo. Dziwne, że nie mieszka w czeskiej Pradze, bo uwielbia to miasto.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.