Electrolux z kampanią "Wszystkie dzieciaki są równie dobre" [wideo]

Za pomysł kampanii odpowiada Cut The Mustard.

Rusza druga odsłona kampanii marki Electrolux pod hasłem “Wszystkie dzieciaki są równie dobre”. Kampania promuje równościowe wychowanie dzieci. W ten sposób marka realizuje jedną ze swoich kluczowych wartości – wyrównywanie szans. W ramach działań Electrolux w trakcie finału ogólnopolskiego w dniach 12-13 czerwca przeprowadzi turniej piłkarskich trików o “Równie Dobry Puchar Electrolux”. Aktywacja będzie wspierana emisją spotu w kanałach digital i kinach.

Za pomysł kampanii oraz za działania w kanałach digital, w obszarze social mediów i media relations odpowiada agencja Cut The Mustard. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith.

Maciej Florek 2377 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.