Warexpo uruchamia taryfę nocną
To specjalny czas emisyjny na nośnikach digital out of home zlokalizowanych w centrum Warszawy.
– Ciekawi tego, jak w miarę wzrostu temperatur kształtuje się struktura ruchu, przeanalizowaliśmy dane z trzech miejsc w ścisłym centrum Warszawy, gdzie zlokalizowane są nasze nośniki reklamy digital out of home – ulic Chmielnej, Krakowskiego Przedmieścia oraz przejścia podziemnego nad stacją metra Świętokrzyska. Okazało się, że tylko w maju z ok. 3 mln osób, które odwiedziły te lokalizacje, ok. 1,5 mln było tam między godzinami 18.00 a 6.00 rano. Stąd pomysł na skierowanie oferty do sektora gospodarki nocnej, którego klientami lub pracownikami były te osoby – powiedział Marcin Ochmański, prezes zarządu Warexpo. – Uznaliśmy też, że jako jeden z kluczowych sektorów dla rozwoju gospodarczego miast wymaga indywidualnego podejścia po dwóch latach pandemii.
Restauracje, kawiarnie, kluby, kina, teatry, ale też kluby fitness czynne całą dobę, firmy taksówkarskie i przewożące osoby, platformy wypożyczające rowery czy hulajnogi to wybrane podmioty współtworzące sektor gospodarki nocnej.
Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.