"Don’t Just Book It, Thomas Cook It" - przekonuje w kampanii McCann Birmingham

Kampania brytyjskiego biura podróży obejmuje telewizję, radio i media cyfrowe.

Agencja McCann Birmingham, która została wybrana w październiku ub.r. w wyniku przetargu, stworzyła dla biura podróży Thomas Cook zintegrowaną kampanię marketingową mającą na celu ponowne nawiązanie kontaktu z brytyjskimi konsumentami po pandemii. Opiera się na chwytliwym haśle i wyrazistych obrazach wspartych sugestywnym soundtrackiem. Prowadzona jest od 13 czerwca w telewizji, radiu, internecie i na nośnikach reklamy zewnętrznej.

– W przypadku tak rozpoznawalnej marki, jaką jest Thomas Cook, musieliśmy stworzyć zapadającą w pamięć kampanię, która skutecznie zakomunikowałaby nowy początek. Obrazy współgrają z rozpoznawalnym hasłem przewodnim, aby przypomnieć opinii publicznej, że wakacje Thomasa Cooka powróciły i są lepsze niż kiedykolwiek – mówi Adam Bodfish, wykonawczy dyrektor kreatywny (ECD) w McCann Birmingham.

(LBBOnline.com)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.