Cannes Lions: Gong, Publicis, Papaya Films, VMLY&R, MSL i Wavemaker z Lwami

Na LinkedIn i Facebooku "Media Marketing Polska" można śledzić relację z festiwalu Cannes Lions, którą prowadzą Bartosz Jeglejewski i Tomek Ziemiański z Publicis Worldwide Poland.

Na tegorocznym festiwalu Cannes Lions ogłoszono pierwszych zwycięzców. Wśród nich znalazły się z agencje z Polski. “First aid for humanity” VMLY&R przygotowane dla BNP Paribas i Polskiego Czerwonego Krzyża otrzymało brązową statuetkę. “Najmniejszy headhunter na świecie” dla Fundacji K.I.D.S. autorstwa Publicis Worldwide Poland, MSL i Papaya Films również brąz. Złoto w kategorii Outdoor odebrali, Gong, MSL i Wavemaker za “The art of stealing” Netfliksa.

Short-listy ogłoszone 20 czerwca dawały agencjom z Polski następujące możliwości:

Agencje Change Serviceplan, Film Produkcja, Gong, Platige Image, Publicis Worldwide Poland i VMLY&R mają szansę odebrać statuetki na tegorocznym festiwalu Cannes Lions.

Projekt “Unmute – Louder than decibels” przygotowany przez Change Serviceplan nominowano w kategorii Radio & Audio (podkategoria: casting & performance). Projekt ten powalczy również o statuetkę w kategorii Film Craft (podkategoria: use of original music) – został zgłoszony razem z Film Produkcją.

Kampania “The art of stealing” przygotowana przez Gong dla Netfliksa została trzykrotnie nominowana w kategorii Outdoor (podkategorie: media & entertainment, single-market campaign i cultural insight).

Platige Image znalazł się na short-liście w kategorii Film Craft (podkategoria: animation) z projektem “Resident Evil Village” przygotowanym dla CapCom.

Publicis Worldwide Poland ma szansę na dwie statuetki w kategorii Health & Wellness (podkategorie: fundrising & advocacy, corporate image & communication) za kampanię “Najmłodszy headhunter na świecie” przygotowaną dla Fundacji K.I.D.S.

Cztery nominacje w kategorii Healt & Wellness (podkategoria: brand-led education & awarness) otrzymała agencja VMLY&R dzięki kampanii “First aid for humanity”, którą przygotowała dla BNP Paribas i Polskiego Czerwonego Krzyża. Ten sam projekt został również nominowany w kategorii Design (podkategoria: event storytelling)

Zachęcamy gorąco do śledzenia na stronach “Media Marketing Polska” na LinkedIn i Facebooku relacji na żywo z festiwalu Cannes Lions, którą prowadzą Bartosz Jeglejewski i Tomek Ziemiański z Publicis Worldwide Poland.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.