Cannes Lions: VMLY&R z brązową statuetką

Agencja znalazła się również wśród nowo ogłoszonych nominowanych.

Drugiego dnia festiwalu Cannes Lions ogłoszono kolejnych zwycięzców i short-listy. Brąz w kategorii Design (podkategoria: Event Storytelling) odebrała agencja VMLY&R za kampanię “First aid for humanity” przygotowaną dla BNP Paribas i Polskiego Czerwonego Krzyża.

Wśród nowo ogłoszonych nominowanych znalazł się również VMLY&R, który ma szansę na dwie statuetki w kategorii Brand Experience & Activation, w dwóch podkategoriach (Live Brand Experience or Activation, Cultural Insight), To również nominacje za kampanię “First aid for humanity”.

Zachęcamy gorąco do śledzenia na stronach “Media Marketing Polska” na LinkedIn i Facebooku relacji na żywo z festiwalu Cannes Lions, którą prowadzą Bartosz Jeglejewski i Tomek Ziemiański z Publicis Worldwide Poland.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.