Mural w Warszawie częścią kampanii "Poruszaj się jak zwierzę. Jedź Tier"

Za projekt i wykonanie ekologicznego muralu promującego korzystanie z e-hulajnóg odpowiada Good Looking Studio.

Najnowszą odsłoną rozpoczętej w maju br. kampanii edukacyjnej Tier Mobility „Poruszaj się jak zwierzę. Jedź Tier” jest ekologiczny mural w Warszawie, przedstawiający jednego z bohaterów kampanii – wilka szarego oraz treść zwierzęcego manifestu. Mural został wykonany przy użyciu farb oczyszczających powietrze, a fluorescencyjna treść manifestu jest widoczna o każdej porze dnia i nocy. Można go oglądać przy ulicy Zamoyskiego 26a na warszawskiej Pradze do 15 lipca. Za projekt oraz jego wykonanie odpowiedzialna jest agencja Good Looking Studio.

Kampania obejmuje też plakaty rozmieszczone w przestrzeni miejskiej w Warszawie (m.in. w pawilonach przy ul. Nowy Świat) oraz współpracę influencerską (seria autorskich filmów z twórcą Make Life Harder).

Kampanię “Behave like an animal” dla holenderskiej firmy Tier Mobilty stworzyła agencja 180 Amsterdam. Promuje użytkowanie “zielonych” opcji transportu w miastach, przede wszystkim e-hulajnóg. Kampania jest prezentowana w całej Europie w wersjach dopasowanych do lokalnych rynków.

Paweł Piasecki 911 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.