Znamy laureatów Golden Arrow oraz najlepsze agencje digital i marketing services
W konkursie Golden Arrow zgłoszono rekordową liczbę 165 prac w 23 kategoriach. Nie było grand prix, przyznano za to dwie nagrody specjalne.
W sumie zgłoszono rekordową liczbę 165 prac w 23 kategoriach, 116 otrzymało nominacje. Jury Golden Arrow pracowało pod kierownictwem Jerzego Hołuba, dyrektora marketingu Mastercard. Z pełnymi wynikami konkursu można zapoznać się na stronie: https://goldenarrow.pl/. Laureaci odebrali nagrody podczas uroczystej gali, która odbyła się 23 czerwca w Warszawie w hotelu Renaissance Warsaw Airport Hotel.
Podczas gali rozdano również nagrody dla najlepszych agencji digital i marketing services. Nagrodę główną Agencji Marketing Services Roku 2022 otrzymał Loyalty Point, zaś nagrodę specjalną Agencji Marketing Services 2022, za niezmiennie znakomite wyniki badania satysfakcji klientów, otrzymała agencja Unique One. Wyróżnienia otrzymały także agencje H2H oraz NAV Agency.
Wśród agencji digital 2022 wyróżnienia otrzymały: BeDigital, Crafton, Kerris, Resolution Poland i SalesTube.
Raport “Agencje Marketing Services i Agencje Digital 2022” jest dostępny w formie elektronicznej na stronie: sklep.media.com.pl
Konkurs Golden Arrow jest organizowany przez VFP Communications, wydawcę miesięcznika “Media Marketing Polska”, oraz Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.