Digital Masters Meetup: Let’s TikTok. Let’s talk

TikTok oraz Group One zapraszają na konferencję prezentującą najlepsze praktyki i insighty.

Event odbędzie się 28 czerwca w Crowne Plaza (Rondo Daszyńskiego 2) w Warszawie pod hasłem “Let’s TikTok. Let’s talk”. Zaprezentowane zostaną najlepsze praktyki, kejsy i insighty związane TikTokiem. Wystąpią przedstawiciele TikToka (m.in. Rafał Kaniecki, head of agency partnerships, Central Europe, Dominika Skirlo, creative lab lead i Maciej Szamowski, brand strategy lead), agencji Labcon i SalesTube z Group One oraz tiktokerzy (jefre.i.am i zetkacper). Wydarzenie adresowane jest do marketerów, którzy dopiero zastanawiają się nad wykorzystaniem TikToka w komunikacji i firm, które uważają, że nie do końca wykorzystały potencjał tej platformy.

“Media Marketing Polska” jest partnerem medialnym wydarzenia

Więcej na https://digitalmasters.pl/event/lets-tiktok-lets-talk/

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.