Otomoto z kolejną odsłoną cyklu "Prawdziwe historie"

Z okazji Dnia Ojca 23 czerwca w cyklu pojawiła się nowa opowieść, której bohaterami są Toyota 4-Runner, Zbigniew Lech - trzykrotny drużynowy mistrz Polski w żużlu i wicemistrz Polski w wyścigach motocyklowych enduro w klasie Masters oraz jego syn Filip.

Bohaterowie najnowszych “Prawdziwych historii” serwisu ogłoszeniowego Otomoto należącego do Grupy OLX to Zbigniew Lech, trzykrotny drużynowy mistrz Polski w żużlu i wicemistrz Polski w wyścigach motocyklowych enduro w klasie Masters oraz jego syn Filip. W krótkim materiale wideo opowiadają o swojej wspólnej pasji do motoryzacji, która im obu towarzyszy niemal całe życie. Osią opowieści jest ogłoszenie o sprzedaży ponad 20-letniej Toyota 4-Runner. Zdjęcia nakręcono w podwrocławskiej piaskowni, gdzie Zbigniew i Filip Lech trenowali do zawodów przed sezonem enduro. Prezentowany w spocie samochód jest rzeczywiście dostępny w serwisie Otomoto.pl.

Nowy spot Otomoto od dnia premiery w Dzień Ojca (23 czerwca) jest emitowany w internecie. Kampanię uzupełniają działania promocyjne w mediach społecznościowych. Za koncept kreatywny i koordynację social mediów, a także produkcję spotu oraz kampanii odpowiada agencja Madogz. Reżyserem spotu jest Jan Foryś, a za zdjęcia odpowiada dom produkcyjny Lucky Luciano.

Paweł Piasecki 932 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.