Otomoto z kolejną odsłoną cyklu "Prawdziwe historie"
Z okazji Dnia Ojca 23 czerwca w cyklu pojawiła się nowa opowieść, której bohaterami są Toyota 4-Runner, Zbigniew Lech - trzykrotny drużynowy mistrz Polski w żużlu i wicemistrz Polski w wyścigach motocyklowych enduro w klasie Masters oraz jego syn Filip.
Nowy spot Otomoto od dnia premiery w Dzień Ojca (23 czerwca) jest emitowany w internecie. Kampanię uzupełniają działania promocyjne w mediach społecznościowych. Za koncept kreatywny i koordynację social mediów, a także produkcję spotu oraz kampanii odpowiada agencja Madogz. Reżyserem spotu jest Jan Foryś, a za zdjęcia odpowiada dom produkcyjny Lucky Luciano.
Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.