IKEA zachęca w kampanii, by odkrywać dom na nowo

Kampania jest obecna w mediach do końca czerwca, a materiały z historiami z domów można oglądać na kanale YouTube IKEA Polska.

W kampanii „Life at Home Stories” swoje historie opisało ponad 60 ludzi z różnych zakątków świata, w tym z Polski, którzy podzielili się własnymi domowymi rytuałami i zwyczajami. Filmy z kampanii wykorzystane zostały na festiwalach, m.in. Milan Design Week czy H22 City Expo oraz w komunikacji globalnej.

W ramach projektu powstało 8 pakietów wideo w wersjach 3’, 1’, 30” 15” (poziom) / 1’, 30”, 15” (pion) oraz serie portretów i zdjęcia wnętrz. Kampania jest obecna w mediach do końca czerwca 2022. Materiały z historiami z domów można oglądać na kanale YouTube marki IKEA Polska. Za produkcję i nadzór kreatywny odpowiada agencja VMLY&R. Media pod kampanię zaplanowała i kupiła agencja Wavemaker, a reżyserią zajęli się Maciej Puczyński oraz Filip Skrońc.

Wśród bohaterów kampanii z Polski są – na filmach prezentowanych poniżej – Alicja i Dawid, kreatywna para mieszkająca w Warszawie, rysująca i tworząca sztukę cyfrową, oraz Ania, również mieszkanka w Warszawy, makijażystka i charakteryzatorka filmowa i reklamowa oraz DJ-ka, która urządza w swoim mieszkaniu potańcówki.

Paweł Piasecki 932 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.