Aviva znika z rynku, a Allianz startuje z kampanią
To miesięczna kampania wizerunkowa.
- Zwiększamy skalę naszej działalności w Polsce, a więc także naszą odpowiedzialność za przyszłość polskich klientów. Poprzez tę kampanię chcemy dodać ludziom optymizmu w niepewnych czasach, a także odświeżyć naszą markę – mówi Matthias Baltin, prezes Allianz Polska.
Allianz startuje z kampanią wizerunkową. Pokazuje zwykłych ludzi oraz sportowców, którzy reprezentują partnerstwo Allianz z Ruchem Olimpijskim i Ruchem Paraolimpijskim.
Globalna kampania, prowadzona w ponad 60 krajach, powstała we współpracy z agencją reklamową Wieden+Kennedy Amsterdam. W Polsce jest prowadzona głównie w internecie (w serwisach VoD, YouTube oraz zostanie oparta na działaniach display, rich media i mediach społecznościowych) i potrwa do końca lipca.
Lokalną adaptację przygotował dom mediowy Spark Foundry oraz Ztudio & Burza.
W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.