Aviva znika z rynku, a Allianz startuje z kampanią

To miesięczna kampania wizerunkowa.

1 lipca firma ubezpieczeniowa Allianz Polska całkowicie wchłonęła konkurencyjną Avivę Polska – jej marka znika z rynku. Wiosną zeszłego roku niemiecki Allianz kupił od brytyjskiej Avivy jej polski biznes majątkowy i życiowy za 2,5 mld euro (ok. 11,3 mld zł), dzięki czemu stał się piątym co do wielkości zakładem ubezpieczeń w Polsce.

- Zwiększamy skalę naszej działalności w Polsce, a więc także naszą odpowiedzialność za przyszłość polskich klientów. Poprzez tę kampanię chcemy dodać ludziom optymizmu w niepewnych czasach, a także odświeżyć naszą markę – mówi Matthias Baltin, prezes Allianz Polska.

Allianz startuje z kampanią wizerunkową. Pokazuje zwykłych ludzi oraz sportowców, którzy reprezentują partnerstwo Allianz z Ruchem Olimpijskim i Ruchem Paraolimpijskim.

Globalna kampania, prowadzona w ponad 60 krajach, powstała we współpracy z agencją reklamową Wieden+Kennedy Amsterdam. W Polsce jest prowadzona głównie w internecie (w serwisach VoD, YouTube oraz zostanie oparta na działaniach display, rich media i mediach społecznościowych) i potrwa do końca lipca.

Lokalną adaptację przygotował dom mediowy Spark Foundry oraz Ztudio & Burza.

Maciej Burlikowski 1755 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.