Marta Życińska wiceprezeską globalnego marketingu Mastercarda

Z firmą płatniczą związana jest od sześciu lat. Wcześniej w Grupie PZU, gdzie przeprowadziła rebranding oraz w Orange.

Marta Życińska od lipca br. objęła stanowisko wiceprezeski globalnego marketingu produktowego i B2B firmy płatniczej Mastercard. W szczególności będzie odpowiadała za marketing obszaru współpracy Mastercard z fintechami, w tym programów Start Path, Engage i Fintech Express, a także usług przedpłaconych (Prepaid Management Service), który odnotowuje znaczące wzrosty w związku z ponownym rozkwitem turystyki na świecie.

Życińska zaczęła pracę w Mastercard sześć lat temu i kierowała działem marketingu w Mastercard Polska. W 2018 r. awansowała na stanowisko wiceprezes marketingu i komunikacji na Europę Środkowo-Wschodnią w Mastercard Europe, odpowiadając za strategię marketingową oraz działania marketingowe i komunikacyjne na 20 rynkach. Przed przejściem do Mastercarda Życińska pracowała jako dyrektorka biura marketingu w Grupie PZU, gdzie przeprowadziła rebranding i odpowiadała nie tylko za reklamę i media, ale również za wsparcie sprzedaży oraz digital marketing. Wcześniej związana była przez wiele lat z firmą telekomunikacyjną Orange, gdzie kierowała departamentem komunikacji B2C. Niejednokrotnie zasiadała w kapitule konkursu Effie, w tym Effie Europe i Effie Global. Jest absolwentką Brock University w Kanadzie na kierunku marketing, ma także dyplom MBA z Wyższej Szkoły Zarządzania i Oxford Brookes University.

Maciej Burlikowski 1688 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.