Rocketjobs.pl z kampanią "Misja: Rowerem do pracy"

Kampania portalu z ofertami pracy, której twarzą jest influencer Rafał Masny, zachęca do jazdy do biura rowerem.

“Portal pracy przyszłości” Rocketjobs.pl (Just Join IT) rozpoczął wakacyjną kampanię “Misja: Rowerem do pracy”, której głównym elementem jest reklama outdoorowa na warszawskich rowerach miejskich. Kampanię, która nawiązuje do nowej platformy komunikacyjnej marki “Misja: Praca”, zainaugurowała akcja na Bulwarach Wiślanych. W rowerowym przejeździe załogi kosmonautów RocketJobs wziął udział influencer i ambasador wydarzenia Rafał Masny, jednego z założycieli AbstrachujeTV.

Kampanii towarzyszy szereg aktywacji w social mediach marki, działania z udziałem influencerów na TikToku oraz konkurs dla użytkowników Instagrama, w której do wygrania są kosmiczne rowerowe gadżety. Uczestnicy konkursu proszeni są zamieszczenie na swoich instagramowych profilach zdjęć z jazdy rowerem z oznaczeniem konta @RocketJobsPolska. Konkurs trwa przez całe wakacje, a pierwsi laureaci zostaną ogłoszeni z końcem lipca.

Partnerami kampanii są Nextbike Polska – dostawca i operator miejskich systemów rowerowych oraz Pełnomocnik Prezydenta m.st. Warszawy ds. komunikacji rowerowej.

Paweł Piasecki 1040 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.