RocketJobs.pl daje "drugą szansę" ubraniom

Dyrektorem kreatywnym projektu jest Tomasz Dubiel, a spot wyreżyserował Mikołaj Sadowski.

Portal pracy RocketJobs.pl (Just Join IT) wystartował z nową kampanią pod hasłem “Druga szansa: Ciuchom z przeszłości daj drugą szansę w pracy przyszłości”. Zaplanowane w jej ramach działania mają służyć do promocji wtórnego obiegu ubrań, a moda cyrkularna ma być metaforą dawania drugiej szansy także w środowisku zawodowym – osobom, dla których powrót do pracy jest nierzadko dużym wyzwaniem (po urlopie macierzyńskim czy przebytej chorobie). Partnerem merytorycznym kampanii jest platforma SecondHandy. Całość wspiera Newonce.radio – główny patron medialny.

Główną osią kampanii jest teledysk, którego akcja dzieje się w biurowych wnętrzach rodem z lat 80’. Jego główna bohaterka w rytm muzyki tańczy i “bawi się” biurowymi sprzętami. Podkład muzyczny stanowi hit sprzed lat “Got A Hold On Me” w wykonaniu Christine McVie, wokalistki grupy Fleetwood Mac. Dopełnieniem filmu jest sesja zdjęciowa w stylizacjach vintage z przedstawicielami zawodów przyszłości, m.in. finansów, sprzedaży, marketingu czy inżynierii, w wykonaniu Pauli Patockiej. Dyrektorem kreatywnym projektu jest Tomasz Dubiel, a spot wyreżyserował Mikołaj Sadowski.

– Praca to przestrzeń, w której każdy chce odnosić sukcesy, realizować ambicje, chwalić się swoimi osiągnięciami, ale nie brakuje w niej też tematów trudnych, smutnych. Weźmy na przykład kobiety powracające na rynek pracy po dłuższej bierności zawodowej, spowodowanej m.in. urlopem macierzyńskim. Badania pokazują, że brak dostosowania działań edukacyjnych, które pomogą im odnaleźć się w nowej rzeczywistości powoduje często rezygnację z kształcenia w ogóle. Konsekwencją tego jest opóźnienie powrotu kobiet na rynek pracy w Polsce, co przekłada się na jedną z najniższych aktywności zawodowych kobiet w Europie. Według danych GUS wynosi ona zaledwie 63%. W RocketJobs.pl nie ma tabu. Chcemy pokazywać środowisko pracy takim jakie jest, identyfikować realne problemy i walczyć ze stereotypami – mówi Artur Leśniak z RocketJobs.pl.

W ramach akcji marka zaplanowała także szereg aktywności merytorycznych: artykuły eksperckie i audycje w Newonce.radio, które jest partnerem medialnym inicjatywy. Audycji będzie można posłuchać przez kolejne trzy tygodnie, w każdy wtorek, na antenie newonce radio oraz w formie podcastów. Kampania będzie emitowana w kanałach display i social mediach marki. Za realizację odpowiada dom produkcyjny F25, choreografię do klipu przygotowała Sandy Rzeźniczak, a stylizacje kostiumografka Charlotte Tomaszewska.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.