Anna Kuropatwa chief strategy officerem w Value Media

Przez 16 lat związana była z grupą Havas. Ostatnio kierowała działem strategii Havas Media.

Anna Kuropatwa, dotychczasowa szefowa działu strategii Havas Media, dołącza do Value Media i obejmuje stanowisko chief strategy officera. Będzie raportować do Rafała Wachnika, dyrektora zarządzającego Value Media, który objął to stanowisko z początkiem lipca.

Kuropatwa była związana z grupą Havas przez 16 lat. Ostatnio pracowała w dziale strategii, finalnie stając na czele całego zespołu. Jest zdobywczynią IAB Europe Research Award w kategorii Media Effectiveness, jurorką Effie oraz uczestniczką pierwszej edycji Marketing Mastermind IAA. Posiada szerokie doświadczenie w branży komunikacyjnej, obejmujące zarówno projekty strategiczne, badawcze, jak i analityczne.

- Od pewnego czasu z zaciekawieniem przyglądałam się rozwojowi i zmianie roli Value Media w Group One. Myślę, że mogę wnieść do agencji zarówno swoje doświadczenie, ale też nowe pomysły - mówi Kuropatwa.

Value Media, część grupy komunikacyjnej Group One, to trzykrotny - w tym za rok 2022 - zdobywca tytułu “Dom Mediowy Roku” przyznawanego przez redakcję "Media Marketing Polska". Ma na swoim koncie także trzy nagrody Golden Arrow oraz 6 statuetek Effie.

 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.