Pru w kampanii przekonuje, że dotrzymuje złożonych obietnic [wideo]
Za kreację odpowiada agencja reklamowa Publicis Lion.
W nowej odsłonie kampanii firma Pru (dawniej Prudential) nawiązała do swoich wieloletnich wartości: dotrzymywania złożonych obietnic. Podkreśla, że każda polisa to obietnica złożona konkretnemu człowiekowi. Nowe działania reklamowe zaplanowane są do końca roku i podzielone na kilka etapów. Obejmują emisję spotów w stacjach telewizyjnych oraz w formatach wideo i display w internecie. Kampania Pru prowadzona jest także na profilach marki w mediach społecznościowych oraz poprzez działania z zakresu content marketingu i performance.
Kreację kampanii reklamowej zrealizowała agencja reklamowa Publicis Lion. Planowanie i zakup mediów przygotował dom mediowy Starcom. Spoty wyreżyserował Daniel Jaroszek, ich produkcją zajęło się zaś studio Film Reaktor. Reklamy telewizyjne będą wyświetlane w formatach 15- i 30-sekundowych.
Pru to nowa nazwa na rynku - kampania informująca o rebrandingu dawnej firmy Prudential była prowadzona w marcu br. Także w obecnym spocie istotną rolę odgrywa przypomnienie o zmianie nazwy.