Lite e-Commerce reklamuje aplikację Jush
Wcześniej start-up rozpoczął działania OOH, które reklamowały nową funkcjonalność aplikacji.
Start-up Lite e-Commerce reklamuje aplikację Jush za pomocą dwóch murali, które powstały we współpracy z Eweliną Gąską – artystką młodego pokolenia z Warszawy. Murale można zobaczyć w Warszawie przy ul. Ząbkowskiej oraz ul. Jaracza przez najbliższe pięć miesięcy.
Akcja promująca usługę ekspresowych zakupów online jest kolejnym akcentem letniej kampanii Lite e-Commerce. Wcześniej start-up rozpoczął działania OOH, które reklamowały nową funkcjonalność aplikacji – dowóz w plener do wybranego “wirtualnego punktu odbioru”. Tym samym twórcy rozwiązania kontynuują promocję marki za pomocą hasła “Rób, co chcesz. Zakupy w 15 minut!”.
Lite e-Commerce wraz z nadejściem lata wystartował z promocją dla nowych, jak i stałych użytkowników usługi. W ramach akcji każdy klient dostanie w lipcu i sierpniu nawet po 200 zł rabatu do wykorzystania w danym miesiącu. Akcja promocyjna obowiązuje do końca sierpnia br.
Katarzyna Kacprzak
670 Artykuły
Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.
Komentarze