Lite e-Commerce reklamuje aplikację Jush

Wcześniej start-up rozpoczął działania OOH, które reklamowały nową funkcjonalność aplikacji.

Start-up Lite e-Commerce reklamuje aplikację Jush za pomocą dwóch murali, które powstały we współpracy z Eweliną Gąską – artystką młodego pokolenia z Warszawy. Murale można zobaczyć w Warszawie przy ul. Ząbkowskiej oraz ul. Jaracza przez najbliższe pięć miesięcy.

Akcja promująca usługę ekspresowych zakupów online jest kolejnym akcentem letniej kampanii Lite e-Commerce. Wcześniej start-up rozpoczął działania OOH, które reklamowały nową funkcjonalność aplikacji – dowóz w plener do wybranego “wirtualnego punktu odbioru”. Tym samym twórcy rozwiązania kontynuują promocję marki za pomocą hasła “Rób, co chcesz. Zakupy w 15 minut!”.

Lite e-Commerce wraz z nadejściem lata wystartował z promocją dla nowych, jak i stałych użytkowników usługi. W ramach akcji każdy klient dostanie w lipcu i sierpniu nawet po 200 zł rabatu do wykorzystania w danym miesiącu. Akcja promocyjna obowiązuje do końca sierpnia br.

Katarzyna Kacprzak 702 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.