Ogilvy z kampanią "Ogarnij po swojemu" dla Allegro

Celem jest zmiana wizerunku marki Allegro w oczach przedstawicieli pokolenia Z.

Kampanię “Ogarnij po swojemu” mającą zmienić wizerunek marki Allegro w oczach przedstawicieli pokolenia stworzyła agencja Ogilvy we współpracy z Handmade, LiquidThread oraz Starcomem.
 
Głównym nośnikiem komunikacji jest minutowy film zrealizowany w formie manifestu. Materiały wideo pojawiły się w kanałach social media – na TikToku, Facebooku, Instagramie oraz YouTubie. Landing page łączy komunikację wizerunkową z aspektem sprzedażowym. Dodatkowo kampanię wsparły spoty audio stworzone z myślą o platformie Spotify.

Filmy wyreżyserował Krzysztof Grajper, za produkcję odpowiada Moon Films, za postprodukcję obrazu – Televisor, za udźwiękowienie – studio Juice. Wyborem i zakupem mediów do kampanii zajęły się agencje: Handmade, LiquidThread oraz Starcom.

Katarzyna Kacprzak 671 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.