Ogilvy z kampanią "Ogarnij po swojemu" dla Allegro
Celem jest zmiana wizerunku marki Allegro w oczach przedstawicieli pokolenia Z.
Głównym nośnikiem komunikacji jest minutowy film zrealizowany w formie manifestu. Materiały wideo pojawiły się w kanałach social media – na TikToku, Facebooku, Instagramie oraz YouTubie. Landing page łączy komunikację wizerunkową z aspektem sprzedażowym. Dodatkowo kampanię wsparły spoty audio stworzone z myślą o platformie Spotify.
Filmy wyreżyserował Krzysztof Grajper, za produkcję odpowiada Moon Films, za postprodukcję obrazu – Televisor, za udźwiękowienie – studio Juice. Wyborem i zakupem mediów do kampanii zajęły się agencje: Handmade, LiquidThread oraz Starcom.

Katarzyna Kacprzak
671 Artykuły
Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.
Komentarze
Artykuły powiązane