Publicis Groupe głównym zwycięzcą w przetargu Mondeleza
Wartość budżetu mediowego amerykańskiego koncernu spożywczego w Europie wynosi 450 milionów dolarów.
Agencja VaynerMedia utrzymała obsługę planowania i digitalu w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie. Z kolei do WPP trafi obsługa mediowa w południowo-wschodniej Azji, Indiach, Australii, Nowej Zelandii i Japonii.
Mondelez jest jednym z największych reklamodawców na świecie. Jego wydatki na media sięgnęły 1,6 miliardów dolarów w 2021 r.
W Polsce, gdzie Mondelez ma siedem zakładów produkcyjnych i jedno z dziewięciu globalnych centrów badawczo-rozwojowych, koncern pracował dotąd z domem mediowym Mindshare. Jak wynika z naszych ustaleń, międzynarodowa decyzja o wyborze Publicis Groupe będzie miała również wpływ na polski rynek.
Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.