Robert i Anna Lewandowscy twarzami Lidla

Kampania z ich udziałem rozpocznie się 5 września i ma wspierać najmłodszych w rozwijaniu umiejętności i zainteresowań.

Sieć sklepów dyskontowych Lidl rozpocznie 5 września nową ogólnopolską akcję promocyjną z udziałem najbardziej rozpoznawalnego obecnie polskiego sportowca Roberta Lewandowskiego. Wspólnie z megagwiazdą piłki nożnej oraz Anną Lewandowską, mającą na koncie nie tylko dokonania biznesowe, ale także osiągnięcia sportowe (wielokrotna medalistka mistrzostw Polski, Europy i świata w karate) Lidl chce “budzić młode talenty”.

Business Insider Polska podał, że zdjęcia do nowej kampanii były realizowane jeszcze przed finalizacją transferu polskiego piłkarza do FC Barcelony, co nastąpiło 16 lipca. Szczegółowe informacje o kampanii Lidl ma przekazać pod koniec sierpnia.

Paweł Piasecki 1036 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.