Nowa kampania wizerunkowa marki Decathlon

Twarzą kampanii, za którą odpowiada agencja Przestrzeń, jest nowa ambasadorka Decathlonu - mistrzyni paraolimpijska Róża Kozakowska.

Kampania pod hasłem “Z Decathlon stać cię na więcej” prowadzona jest w telewizji, internecie oraz na nośnikach OOH. W spocie można oglądać nową ambasadorkę sieci sklepów z odzieżą i sprzętem sportowym – lekkoatletkę Różę Kozakowską, mistrzynię igrzysk paraolimpijskich w Tokio, rekordzistkę świata w rzucie maczugą.

Marka ogłosiła właśnie współpracę z dwoma innymi sportowcami – pływaczką Laurą Bernat, ubiegłoroczną mistrzynią Europy juniorów na 200 metrów stylem grzbietowym oraz mistrzem olimpijskim z Tokio w chodzie na 50 kilometrów Dawidem Tomalą. W kampanii outdoorowej można zobaczyć biorą łącznie piątkę sportowców współpracujących z Decathlonem – oprócz wyżej wymienionych także udział także pływaka Jana Kozakiewicza (ambasadora marki od lutego br.) i Marcina Lewandowskiego, brązowego medalistę mistrzostw świata w Dosze (2019) na dystansie 1500 m. Wywiady ze sportowcami można przeczytać w dedykowanym serwisie decathlon.noizz.pl, promowanym m.in. za pomocą QR kodu na nośnikach citylight oraz na muralu przy ulicy Zamoyskiego 26a w Warszawie (na zdjęciu).

Za kreację kampanii odpowiada agencja Przestrzeń, za produkcję - Spokój, a za reżyserię Bartosz Dombrowski. Media planuje i kupuje dom mediowy Mediacom. Działania PR prowadzi agencja Hope.

Paweł Piasecki 912 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.